Το σχολείο μας

 

Το Γυμνάσιο Ανδραβίδας λειτουργεί εδώ και τριανταέξι περίπου χρόνια. Αποτελεί ένα διώροφο ανακαινισμένο κτήριο, μετά τις ζημιές που υπέστη από το σεισμό του 2008 και είναι ενταγμένο μέσα σε ένα πανέμορφο προαύλιο χώρο με γήπεδο μπάσκετ και βόλεϊ και σε ένα καταπράσινο κήπο με πεύκα και άλλα φυτά που φροντίζουν οι μαθητές μας με τον υπεύθυνο καθηγητή τους.

Διαθέτει έξι αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήριο πληροφορικής, φυσικών επιστημών, τεχνολογίας, αίθουσα εκδηλώσεων, γραφείο Διευθύντριας και γραφείο Εκπαιδευτικών.

Βασική κοινή αίθουσα διδασκαλίας και αναζήτησης της γνώσης στην καθημερινή σχολική πρακτική αποτελεί η βιβλιοθήκη μας, η οποία ασκεί καθοριστικό ρόλο στην διεκπεραίωση και επίτευξη του εκπαιδευτικού μας έργου με τη συμβολή και βοήθεια των τριών υπευθύνων εκπαιδευτικών που τη στελεχώνουν.

Το σχολείο μας διαθέτει επίσης πλούσιο βεστιάριο παραδοσιακών στολών από πολλές περιοχές της χώρας μας, που χρησιμοποιείται κατά τη συμμετοχή μας σε πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Το σχολικό έτος που διανύουμε 2011-2012, το Γυμνάσιο Ανδραβίδας επελέγη να εφαρμόσει ένα Νέο Πρόγραμμα Σπουδών σε πιλοτικό επίπεδο. Έτσι λειτουργεί ως το μόνο πιλοτικό Γυμνάσιο στο Ν. Ηλείας και ως ένα από τα 68 πιλοτικά Γυμνάσια της χώρας.

Ειδικότερα.

Εφαρμόζουμε τη μαθητοκέντρικη μέθοδο μάθησης με βασικά χαρακτηριστικά: τη διερεύνηση και ανακάλυψη της γνώσης με την ενεργό συμμετοχή του μαθητή, αφενός σε ατομικό και αφετέρου στο επίπεδο της ομάδας σε συνεργασία με τους συμμαθητές του και με τη συστηματική καθοδήγηση του καθηγητή του. Η αναζήτηση της γνώσης γίνεται μέσα από τη χρήση και επεξεργασία πολλαπλών πηγών γνώσης πέρα από το βιβλίο του μαθητή, όπως βιβλίων, κειμένων, ηλεκτρονικού υλικού, διαδικτύου, καθώς και διδακτικών επισκέψεων που πραγματοποιούμε.

Μέσα από την παραπάνω διαδικασία οι μαθητές μας εκπονούν ερευνητικές εργασίες (projects) σε όλα τα μαθήματα δουλεύοντας ατομικά αλλά και σε συνεργασία με τους άλλους συμμαθητές τους. Μ? αυτό τον τρόπο καταβάλλουμε από κοινού προσπάθεια  να γίνουν οι μαθητές μας μικροί «ερευνητές», διότι πιστεύουμε ότι μόνο έτσι αποκτά ενδιαφέρον το σχολείο και εντέλει μόνο έτσι μαθαίνει κανείς, με δεδομένο ότι η μάθηση είναι διεργασία και ανακάλυψη.

Η ένταξη των μαθητών με χαμηλή επίδοση στην παραπάνω διαδικασία αποτελεί στρατηγικό στόχο μας.

Για την επίτευξη των προαναφερόμενων στόχων ως βασικό στοιχείο της εσωτερικής εκπαιδευτικής πολιτικής μας καθορίζεται η οργανωμένη και συνεχής ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας που ξεκινά από φέτος. Σημειωτέον ότι τη φετινή σχολική χρονιά επετεύχθη συνεργασία μεταξύ μας όσον αφορά τον τρόπο διδασκαλίας, τόσο εκτός όσο και εντός της σχολικής αίθουσας.

Ένα σχολείο που όλοι μαθαίνουν και όλοι δημιουργούν είναι εκείνο που επιδιώκουμε να «χτίσουμε».

 

Η Διευθύντρια

 

Σπυροπούλου Παναγιώτα

Med Κοινωνιολόγος

 
 

sch.gr

saferinternet

digital school

blog andrav